از سردیس حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم رونمایی از سردیس سردار قاسم سلیمانی گفت: اصفهان مهد هنر است. هنرمندان و دستگاه‌های هنری این استان رسالتی بالاتر از دیگر استان‌ها در معرفی مکتب حاج قاسم با زبان هنر دارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری حاج قاسم را یک مکتب دانستند و مکتب حاج قاسم برای تمام ابعاد زندگی بشر حرف برای گفتن دارد و خود حاج قاسم هرچه داشت از تأسی به سیره ائمه داشت و در رویه‌ای که طی کرد از ابتدا تا انتها از احکام دین و قرآن تبعیت می‌کرد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: این مکتب برای زندگی، کار، فرماندهان، مراجع و تمامی اقشار مختلف مردم در تمامی سنین حرف برای گفتن دارد که حاج قاسم آن را در زندگی خود اجرا کرده است و ایشان به واقع سرداردل‌ها هستند، زیرا حاج قاسم در عمق دل آزادیخواهان جهان نفوذ کرده اند.

وی تاکید کرد: این اندیشه ماندنی است، چون خودش اوج هنر است و همرزمان حاج قاسم در اصفهان کم نیستند و کسانی که در مقاطع مختلف با ایشان همرزم بوده اند باید خاطرات خود از ایشان را بیان کنند تا هنرمندان بتوانند هنرمندانه به بیان مکتب حاج قاسم بپردازند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چقدر بی ریخت