کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان نسبت به تشدید آلودگی هوای اصفهان تا پایان هفته هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان تا پایان این هفته گفت: غلظت آلاینده‌های جوی از عصر امروز به تدریج در مناطق مرکزی و صنعتی از جمله کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد و کیفیت هوا و دید افقی در روز‌های پیش‌رو به ویژه در ساعات صبح کاهش خواهد یافت.

وی گفت: وضعیت جوی سایر مناطق استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نیمه غرب استان مه صبحگاهی را انتظار داریم.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به بارندگی‌های پراکنده شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی از گلپایگان با ۳.۵ میلیمتر، خوانسار ۲ میلیمتر و داران ۱.۲ میلیمتر بوده است.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.