امام جمعه بوشهر:

ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جوانان به‌ویژه دانشجویان تقویت شود

امام جمعه بوشهر گفت: باید ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جوانان به‌ویژه دانشجویان تقویت شود زیرا رویکرد دولت، توجه به ظرفیت جوانان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلای این شهر دیدار کردند.

در ابتدای این نشست تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند و امام جمعه بوشهر به پرسش‌های این دانشجویان، پاسخ داد.

امام جمعه بوشهر در این نشست با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدا به نقش نیروی انسانی توانمند و جوان در پیشرفت جامعه اشاره کرد و نیروی اساسی یک کشور را منابع انسانی آن خواند.

صفایی بوشهری، مهمترین ویژگی جوانان را فعال بودن، پر انرژی بودن، قلبی آماده داشتن، خلاق و توانمند بودن برشمرد و گفت:در شرایط کنونی نیاز است تحولی جدی در عرصه برنامه‌ریزی، تولید و استفاده از منابع انسانی ایجاد شود.

او با اشاره به تجربه مدیریت جوانان در سال‎های دفاع مقدس، عنوان کرد: جوانان در مدت کوتاهی تجربه به دست می‌آورند و این تجربه سرمایه آینده نظام است.

امام جمعه بوشهر فاصله میان مسئولان و جوانان را اشتباه و خطرناک دانست و تاکید کرد: باید ارتباط مسئولان دستگاه‌های اجرایی با جوانان به‌ویژه دانشجویان تقویت شود زیرا رویکرد دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام رئیسی توجه به ظرفیت جوانان است.

صفایی بوشهری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خواست به مطالبات جوانان رسیدگی کنند و با مسئولیت دادن به آنان، بر روی توانمندی قشر جوان سرمایه‌گذاری کنند.

او بصیرت، انقلابی‌گری، دشمن‌ستیزی، مسئولیت‌پذیری و توانمندی در حل چالش‌های کشور را از شاخص‌های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و با تاکید بر خودکفایی در عرصه‌های نظریه‌پردازی و فناوری، حضور در صحنه‌های سیاسی را بر اساس اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب  از ویژگی‌های جوان انقلابی برشمرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.