نماینده سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان کرمانشاه گفت : در این سامانه مزایده خرید و مناقصه انجام می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صیدی نماینده سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه در این سامانه مزایده خرید و مناقصه انجام می‌شود گفت : بیش از ۱۶ هزار ۶۵۱ مورد معامله خرید به مبلغ ۹۵۰۰ میلیارد ریال در سامانه خرید ثبت شده است.

او درباره تعداد مناقصات انجام شده گفت : تاکنون ۲۲۵۱ مورد مناقصه به مبلغ ۶۱ هزار میلیارد ریال و ۳۵۲۶ مورد مزایده به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال برگزار شده است.

او با بیان اینکه ۷۱۶۰ نفر تأمین‌کننده در حوزه کالا و خدمات در استان وجود دارد افزود: ۴۴۰۱ مورد مزایده‌گر در استان ثبت‌نام کرده‌اند و از مردم درخواست می‌شود برای انجام معاملات به سایت ستاد مراجعه کنند و به صورت آنلاین و رایگان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صیدی با اشاره به اینکه تمام مزایده‌ها در استان از طریق این سامانه انجام شده است افزود: دستگاه‌هایی که معاملات خود را در سامانه ستاد ثبت نکنند متخلف محسوب می‌شوند و گزارش ماهانه به اداره کل بازرسی ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمامی معاملات دستگاه‌ها از طریق این سامانه و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی استان شامل اداره کل بازرسی و دیوان محاسبات و دیگر دستگاه‌های نظارتی به صورت مستقیم به سامانه ستاد نظارت دارند.

او افزود: موارد قانونی بسیاری وجود دارد که به صراحت اعلام شده تمام مراحل معاملات باید در این سامانه انجام شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.