در طرح زمستانی امداد جاده‌ای ۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ گشت و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری فعالیت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین شرافتی راد فرماندار تربت‌حیدریه در آئین آغاز طرح زمستانی امداد جاده‌ای تربت‌حیدریه  که با کمک اکیپ‌های راهداری و امداد جاده‌ای آغاز شد، گفت: پیشگیری از حوادث احتمالی، روان‌سازی جاده‌ها، تامین امنیت و ارایه خدمات به مسافران و زایران از جمله وظایف ماست که تمام این اقدامات در فصل سرما باید به صورت ویژه دنبال شود تا دغدغه فکری به وجود نیاید.

او گفت: تربت‌حیدریه در کریدور شمال و جنوب قرار دارد و ۱۱ استان به صورت مستقیم و تمام استان‌های کشور به صورت غیرمستقیم با این استان سر و کار دارند و بیشتر تردد‌های کشوری به سمت مشهد اعم از باری و تردد ۱۰ میلیون زائر و مسافر در طول سال از مسیر تربت‌حیدریه انجام می‌شود.

علی اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه نیز گفت: طرح  زمستانی با کمک ۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ گشت و با کمک ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، برف‌روب و شن‌پاش به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

او گفت: بر این اساس سه اکیپ در سه نقطه حساس جاده‌ای شامل پایگاه اصلی ما راهدارخانه رباط سنگ که گردنه خماری را تحت پوشش دارند، راهدارخانه گردنه سبز و اکیپ سوم منطقه گرماب و گردنه‌های آن منطقه را تحت پوشش دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: اورژانس، شرکت برق، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و نظامی از دیگر دستگاه‌های همکار در طرح زمستانی امداد جاده‌ای هستند.

حسین محمدی جانشین پلیس راه تربت‌حیدریه نیز گفت: در این طرح ۶۰۰ واحد عملیاتی با کمک بالغ بر هزار و ۲۰۰ نیروی پلیس راهوار به صورت شبانه روی شرکت دارند.


انتهای پیام/ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.