رئیس شورای شهر صیدون گفت: با توجه به رشد جمعیت و نیاز روزافزون به بهداشت و درمان انتظار می‌رود کمبود فضای درمانی موجود در این شهر برطرف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس شورای شهر صیدون با اشاره به برگزاری جلسه‌ای  پیرامون مشکلات مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی این شهر گفت:  با توجه به رشد جمعیت و نیاز روزافزون به بهداشت و درمان انتظار می‌رود متولیان امر برای تامین سلامت مردم و تسهیل دسترسی به مراکز درمانی مجهز و به روز تلاش کرده تا ضمن اطمینان بخشی به مردم در زمینه تامین نیاز‌های خود در این بخش، کمبود فضای درمانی موجود در شهر صیدون نیز برطرف شود.

او افزود: همچنین از مسئولان می‌خواهیم که پیگیر افزایش زمان کاری بخش رادیولوژی، آزمایشگاه، رفع مشکلات بهداشتی و درمانی و افزایش کیفیت  و ارائه خدمات  بیشتر از سوی واحد‌های درمانی برای شهروندان باشند.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک نیز در این جلسه  بیان داشت: در حوزه درمان نیازمندیم شورای شهر ورود پیدا کنند  و با رایزنی با نهاد‌ها و ادارات در حل بعضی مشکلات مارا یاری نمایند تابتوانیم نیازها، مشکلات و نارسایی‌های مناطق محروم را با تعامل و همکاری رفع نماییم  و سلامت مردم این مناطق به خطر نیفتد و هزینه‌های گزافی به آنان تحمیل نشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.