در آستانه روز دانشجو دانشگاه اراک میزبان استاندار مرکزی بود و دانشجویان بی پرده موضوعات روز را نقد کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   در روز برفی آذرماه در آستانه روز دانشجو در اقدامی مبارک دانشگاه اراک میزبان استاندار مرکزی بود و دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی با حضور در پشت تریبون بی پرده موضوعات روز را در حضور استاندار نقد کردند.

جلوگیری از بورسی شدن پالایشگاه امام خمینی شازند، رفع آلودگی هوای اراک، تسریع در روند انتصابات، و استفاده از افراد متخصص در پست‌ها، سپردن پروژه‌های اجرایی به دانشجویان با مدیریت اساتید، ارتقاء سطح شهر اراک در طراز مرکز کلانشهر، افزایش خوابگاه‌های دانشجویی و رسیدگی به مشکلات دانشجویان از جمله مواردی بود که دانشجویان مطرح کردند.


مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این نشست با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی دانشگاهی است گفت باید این استان استانی علمی باشد.

مخلص الائمه با بیان اینکه برخی مشکلات مانند آلودگی هوا مشکلی بوده که در چندین سال ایجاد شده افزود: امید می‌رود با همکاری مسئولان و البته حضور دانشگاهیان این مسئله و مسائل دیگر استان حل شود.

او با تاکید بر اینکه برای انتخاب جوانان در سمت‌های مدیریتی موضع گیری‌هایی صورت می‌گیرد اضافه کرد: با این حال مسائل رو به جلوست و با گذر از کرونا و مشکلات آن سال آینده سال شکوفایی اقتصادی و افزایش نرخ اقتصادی خواهد بود.

استاندار مرکزی به دانشجویان قول داد هر ۴۵ روز یکبار با آنان نشست داشته باشد و پیرامون مسایل استان و کشور با آنان گفتگو کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.