سرپرست دانشگاه شهرکرد در پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد در پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن این پیام بدین شرح است:

«من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسئولیت نسبت به آرمان‌های دانشجویی باشند. یکی از این آرمان‌ها مسئله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی).

دانشجو و دانشگاهى قشر برگزیده جامعه‏ اند. پیشرفت علم، پیشرفت اندیشه، پیشرفت جامعه، دست‏یافتن به قلمروهاى جدید، هم در زمینه علم، هم در سایر زمینه ها، در محیط دانشجویى رخ می‌دهد.

برافراشته نگه داشتن پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری یکی از توصیه‌های مکرر رهبر عزیزمان به دانشجویان است که می‌فرمایند: ممکن است همه مطالبات قابل اجرا نباشد، اما مهم این است که بازگو شود تا اصل بسیار با ارزش آرمان خواهی همچنان زنده و پرنشاط بماند و اجازه ندهد راه انقلاب گم یا منحرف شود.

۱۶ آذر، یکی از روز‌های غرور آفرین تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آگاه، پرچم مبارزه با استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی‌خواهی را روشن نگه داشته‌اند.

اینجانب روز دانشجو را خدمت تمام دانشجویان، اساتید، یاوران علمی، علم آموزان وپژوهشگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که در تحصیل علم و تهذیب نفس موفق باشیم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار