استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام بدین شرح است:

«دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی‌های مشروع و حرکت در مسیر انسانیت و آرمان‌های والاست که در محیط دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق فطری، راه توسعه و پیشرفت را طی نموده و به سوی قله‌های موفقیت و افتخار گام بر می‌دارد.

بی‌شک حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ در تاریخ ایران به ویژه برای جوانان به عنوان نماد پاکی و ایمان توام با روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر بصیرت، ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح عدالت خواهی، میهن دوستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم برای همیشه در تاریخ ثبت و فریاد استکبار‌ستیزی ملت ایران را در جهان به تصویر بکشاند.

دانشجویان امید ما برای ساختن ایران اسلامی هستند و باید بستر‌های مناسب و لازم برای این قشر فرهیخته در همه زمینه‌ها فراهم شود تا با احساس مسئولیت در قبال مسائل مهم و حیاتی، تحلیل، ایده و راهکار ارائه دهند و به نوعی منتقد منصف و دلسوز برای همه مسئولان باشند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان راه حق به ویژه شهدای دانشجو، نقش مهم و ارزنده این قشر فرهیخته در سرافرازی و روشنی فردای کشور عزیزمان بر کسی پوشیده نیست، مقام معظم رهبری نیز فرمودند: در جنگ نرم، شما جوان‌های دانشجو، افسران جوان این جبهه‌اید.

اینجانب ضمن تبریک روز دانشجو به تمام رهپویان راه علم و آگاهی، امیدوارم در سایه عنایت خداوند و تلاش‌های دانشگاهیان در راستای کسب دانش، مسیر توسعه و رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی چهارمحال و بختیاری بیش از گذشته فراهم شود.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار