معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور هزار و ۶۹۳ پروانه عبور بار‌های ترافیکی در استان از ابتدا امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور هزار و ۶۹۳ پروانه عبور بار‌های ترافیکی در استان از ابتدا امسال تاکنون خبر داد و گفت: این پروانه ویژه جابجایی بار‌هایی است که از نظر طول و عرض و وزن و ارتفاع خارج از مقادیر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار‌ها در راه‌ها بوده است و باید پروانه عبور را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

وی اضافه کرد: هدف از صدور این پروانه آن است تامین ایمنی تردد و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه و حفظ و نگهداری جاده و ابنیه فنی راه‌ها است.

معیری‌پور ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک و پایانه حمل کالای شهید سلیمانی ۲ متولی صدور پروانه عبور ترافیکی در استان قزوین هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: ساعت و مسیر مجاز برای تردد از جمله موضوعاتی است که در پروانه‌های ترافیکی ناوگان حامل اینگونه بار‌ها قید می‌شود و رانندگان موظف به رعایت آن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.