مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد از اهدای ۱۲۰ ویلچر از سوی این ستاد به معلولان استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب رزمایش مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در راستای تامین ۱۲۰ ویلچر برای معلولان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

او اظهار کرد: طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولین مناطق کم برخوردار در سراسر کشور آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان تصریح کرد: طی مراسمی تعداد ۱۲۰ دستگاه ویلچر بین افراد با نیاز ویژه زیر ۱۴ سال استان توزیع شد.

نادری ادامه داد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا ۲۷ هزار دستگاه ویلچر را به دست نیازمندان و افراد با نیاز ویژه می رساند و به تبع آن در مرحله اول ۱۲۰ دستگاه ویلچر در استان توزیع می شود.

او عنوان کرد: هدف ما در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این است که معلولیت، محدودیت انگاشته نشود، بنابراین نیروهای جهادی نیز با کمک ستاد اجرایی و بنیاد ۱۵ خرداد و اداره کل بهزیستی استان اقدام به شناسایی و بررسی وضعیت معلولین زیر ۱۴ سال کردند و این تعداد ویلچر بین آن ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با اشاره به کمک ها و همکاری سازمان بهزیستی در راستای اجرای این همایش بیان کرد: همچنین این ستاد در ساخت خانه برای خانواده های دارای دو فرزند معلول مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.