تیم فوتبال آلومینیوم اراک تراکتور سازی را در تبریز شکست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک میهمان تراکتورسازی تبریز بود و این تیم را شکست داد.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف نماینده آذربایجان شرقی رفت و با غلبه  ۲ بر صفر بر تراکتور سازی تبریز  به جمع مدعیان صدر جدول لیگ برتر پیوست.

۲ گل این بازی را بازیکنان تیم آلومینیوم سازی  اسماعیل شریفات در دقیقه ۴۴ و محمد امین اسدی در دقیقه ۴۹ وارد دروازه تراکتور سازی تبریز کردند.

اراکی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدای بازی چند موقعیت خوب را روی دروازه تراکتور ایجاد کردند و بالاخره مزد بازی تهاجمی خود را در دقایق پایانی نیمه اول گرفتند و با یک گل به رختکن رفتند.

آلومینیوم در نیمه دوم هم هجومی شروع کرد و در آغازین دقایق نیمه دومین گگل را به ثمر رساند ؛ در ادامه تراکتوری‌ها برای جبران گل‌های خورده تغییراتی در ترکیب شان انجام دادند، اما خطرات آن‌ها روی دروازه آلومینیوم منجر به گل نشد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم اراکی‌ها به پایان برسد و غلبه آلومینیوم بر تراکتور یک بار دیگر تکرار شود.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با این نتیجه ۱۶ امتیازی و هم امتیاز با تیم‌های گل گهر و سپاهان شد و با تفاضل مثبت ۷ همچون دو تیم صدرنشین سیرجانی و اصفهانی با تعداد گل‌های زده کمتر در جای سوم جدول بالاتر از استقلال و پرسپولیس قرار گرفت.

تیم آلومینیوم اراک جمعه ۱۹ آذر در هفته نهم بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.