احمد وحیدی گفت: ثبات مدیریتی لازمه تحقق پیشرفت است و تلاش می‌کنیم عمر مدیریتی استانداران در دولت سیزدهم بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، وحیدی وزیر کشور گفت : بنا داریم ماندگاری استانداران را در استان‌های کشور افزایش دهیم تا خدمت آنان به مردم و توسعه استان بهتر انجام شود.

وحیدی در ادامه به وضعیت تعیین تکلیف استانداران باقی مانده اشاره کرد و گفت: بر خلاف تصورها  انتخاب استانداران یک پروسه زمان‌بر نبود و  ۳ ماه برای این موضوع زمان خوبی است‌.

وی گفت: در پایان مسیر انتخاب استانداران هستیم و به زودی استان‌های باقی‌مانده تعیین تکلیف می‌شوند.


بیشتر بخوانید 


آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی نیز صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در استانداری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

در این مراسم محمدرضا حسین نژاد به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی و نماینده عالی دولت معرفی و از زحمات سه ساله محمدعلی شجاعی تقدیر می‌شود.

گفتنی است جلسه هیات وزیران، چهارشنبه هفته گذشته به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد که طی آن «محمدرضا حسین نژاد» به عنوان استاندار خراسان شمالی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفت.

وزیر کشور در گلزار شهدای بجنورد حضور یافت 

احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار جدید خراسان شمالی  به مقام والای شهدا ادای احترام کردند .

ماندگاری استانداران افزایش می‌یابد

دیدار وزیر کشور  با نماینده ولی فقیه  در خراسان شمالی 

وزیر کشور گفت: انتخاب و تغییر جدید در هر استانی منشا تحول و تکامل خواهد بود.

احمد وحیدی  صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت های ارزشمندی دارد ، افزود :باید با شتاب بیشتری امور را پیش برد و با انسجام ، وحدت و خستگی ناپذیر مسیرهای بزرگ دیگر را طی کنیم .

او  با تاکید بر اینکه کارها و مسئولیت در مسیر ارزش های اسلامی شکل می‌گیرد ، افزود :ما مسئولان باید خود را در محضر شهدا احساس کنیم و بدانیم که زیر سایه ولایت فقیه و با عنصر دیانت و ایمان امور به خوبی پیش خواهد رفت .

ماندگاری استانداران افزایش می‌یابد

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.