رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: گام نخست رزمایش جهادی نظارت بر کالا‌های اساسی برای مدیریت بازار در این استان برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به واگذاری بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی و خوراکی‌ها به وزارت جهاد کشاورزی از سوی معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، به رسانه‌ها گفت: نخستین رزمایش نظارت بر کالا‌های اساسی از سوی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در راستای قانون انتزاع بخشی از وظایف تنظیم بازار محصولات کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی مطلوبی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان انجام شد تصریح کرد: از امروز بخشی از نیرو‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان انتقال یافت و نظارت بر کالا‌های اساسی از امروز به صورت رسمی و با برگزاری این رزمایش از سوی جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: تفاهم‌نامه‌ای هم بین سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف منعقد شد تا از ظرفیت نیرو‌های بسیج در راستای نظارت بر بازار بهره گرفته شود.

میرعماد خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسی‌های انفرادی بازرسی هم به‌صورت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج و تعزیرات به‌صورت مستمر در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس این طرح محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره تمام نظارت‌ها توسط بخش کشاورزی مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار