فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: گردهمایی ملی عشایر با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری شانزدهم دی ماه در مصلی رابر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علیرضا خواجه حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر گفت: سردار شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم معنوی است که جامعه نیازمند ترویج مکتب و فرهنگ این شهید والامقام و اسطوره مقاومت است.

او بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی تاکید کرد و اظهار داشت: در زادگاه سردار دل‌ها نیز کمیته‌هایی تشکیل و برنامه ریزی مدونی برای بزرگداشت شهید سلیمانی انجام خواهد شد که همه اقشار بتوانند از این ظرفیت معنوی بهره ببرند.

سرهنگ خواجه حسنی در ادامه برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر را از ویژه برنامه‌های سالگرد عنوان کرد که با حضور سران عشایر و شخصیت‌های کشوری و استانی روز شانزدهم دی ماه در مصلی رابر برگزارمی شود و پخش زنده استانی وکشوری خواهد داشت.

سرهنگ خواجه حسنی فضاسازی مناسب شهرستان، افتتاح طرح‌های آبرسانی مرد میدان، توزیع ۲۵سری جهیزیه، کمک‌های مومنانه، برگزاری موکب درسطح شهرستان، آزادی زندانیان، اردو‌های جهادی، یادواره‌های شهداء، اسکان زائرین در شهرستان، سرکشی ازخانواده معظم شهداء بویژه شهداء تشییع، افتتاح حسینیه سیار را از جمله برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.