مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: از ابتدای دی‌ماه تمامی پزشکان و مراکز درمانی استان فارس ملزم به ارائه نسخه الکترونیک خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد لطفی مدیرکل بیمه سلامت فارس، به الزامات قانونی در برنامه‌های مختلف توسعه کشور و مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف نسخه‌های کاغذی اشاره کرد و گفت: از ابتدای دی ماه امسال همه پزشکان، نسخ را به صورت الکترونیک به بیماران ارائه دهند.

او افزود: با شروع طرح نسخه نویسی الکترونیکی از ابتدای امسال در فارس، در حال حاضر در این استان تنها سازمان‌های بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت اقدام به نسخه الکترونیک کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت فارس در ادامه به توسعه زیرساخت‌های لازم برای اجرا و تداوم این طرح اشاره کرد و گفت: کندی و در بیشتر مواقع قطع اینترنت، یک پارچه نبودن سامانه‌ها و نرم افزار‌های بیمه‌ای و همکاری نکردن تعدادی از پزشکان، برخی از مشکلاتی است که بیماران را با سختی مواجه کرده است.

لطفی همچنین با اشاره به اینکه نزدیک به ۳ میلیون نفر در استان فارس تحت پوشش بیمه سلامت هستند گفت: تلاش می‌شود با همکاری همه پزشکان برای ارتقاء خدمات درمانی الکترونیکی به بیماران همه موانع و مشکلات نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در استان رفع شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار