مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در تعامل با شهرداران است که راهکار‌های خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف بررسی و اجرایی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با شعرباف شهردار کرمان دیدار کرد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب  شعرباف به عنوان شهردار کرمان گفت: یکی از وظایفی که به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها ابلاغ شده، تعامل با شهرداران است که خدمت رسانی به مردم شریف کرمان را تسهیل کنیم.

او با بیان اینکه برای نوسازی در بافت‌های فرسوده تسهیلات تبصره‌ای به صورت خود مالکی در نظر گرفته شده که بعد از معرفی متقاضیان از سوی راه و شهرسازی به بانک تخصصی بخش مسکن، قابلیت دریافت دارد ایشان تصریح کرد؛ تخفیفات شهرداری جهت اخذ پروانه در بافت‌های فرسوده کمک شایانی در احیاء بافت فرسوده شهر کرمان دارد. همچنین ایشان پیرامون مسائل، مشکلات و موارد اختلافی املاکی شهر کرمان صحبت نمودند. ودر ادامه آمادگی همکاری با شهرداری کرمان در این زمینه را اعلام کر‌د.

سعید شعرباف شهردار کرمان ضمن عرض خدا قوت به مجموعه اداره‌کل راه وشهرسازی، در این دیدار گفت: دو دستگاه راه و شهرسازی و شهرداری از نظر کاری خیلی به هم وابسته هستند و انشاالله با تعامل و همکاری بیشتر مسائل و مشکلات مردم این شهر حل و فصل خواهد شد و در نهایت این تعامل به سود مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است در این دیدار معاونان هر دو دستگاه از جمله عباسی پور معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه وشهرسازی استان کرمان، حافظی معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان حضور داشتند، برگزاری جلسات منظم شورای مسکن استان، برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج شهر‌های استان و همچنین برگزاری کمیته فنی شهر‌ها مطرح و راهکار‌های مناسب پیشنهاد و بررسی شد.

 حافظی معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن عرض تبریک انتصاب شهردار کرمان گفت: یکی از مهم‌ترین کار‌های که باید در شهر کرمان به آن رسیدگی شود سیمای منظر شهری میباشد که هم‌اکنون در شأن کرمان نمی‌باشد. در آینده امیدواریم که با حضور شهردار محترم این مشکل حل بشود.

 عباسی پور معاون املاک وحقوقی اداره‌کل راه وشهرسازی ضمن تبریک انتصاب شهردار کرمان در این جلسه گفت: مشکلات بسیار زیادی در بحث املاک وجود دارد که در حال حاضر مهمترین آن موضوع تأمین زمین جهت ساخت مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن میباشد که یاری شهرداری را جهت الحاق اراضی ملی به محدوده قانونی را می‌طلبد. همچنین ایشان پیرامون تعدای از اراضی واگذاری و جهت رفع مشکلات آن‌ها به صحبت پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار