سرپرست معاونت شهرداری کرمان گفت: تمام سازمان‌ها و معاونت‌های زیر مجموعه، در حال آماده‌سازی شهر برای برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود ایرانمنش، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان در نشست با معاونان خدمات شهری شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه و مدیران سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری، با بیان اینکه ایجاد راهکار مؤثر در خدمات ارائه‌شده در شهر نیازمند همکاری و مشورت است، همکاری و مشاوره کارشناسان و مسئولان خدمات شهری در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان را خواستار شد.

او گفت: لازم است از تجربه‌های یک‌دیگر در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی در شهر کرمان استفاده کنیم.

ایرانمنش، بر لزوم همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان با شهرداری‌های مناطق پنج‌گانه در خصوص سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تأکید و بیان کرد: همکاری شبانه‌روزی مناطق و سازمان‌ها برای برگزاری بهتر مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها، بسیار مفید و ثمربخش خواهد بود.

او همچنین به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اشاره و تصریح کرد: کیفیت اقدامات لازم برای استقبال از نوروز و سال جدید، مستلزم حضور سازمان‌ها، حوزه خدمات شهری و شهرداری‌های مناطق است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان بر رفع نواقص موجود ازجمله روشنایی معابر نیز تأکید کرد و افزود: حل مشکلات ورودی شهر کرمان با همکاری مناطق شهرداری و سازمان‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

ایرانمنش بهسازی پارک‌های شهر کرمان با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مناطق پنج‌گانه شهر کرمان و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، معابر و پارک‌ها جهت برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها را به‌عنوان اولویت‌های ویژة در دستور کار دانست.

او افزود: به دستور شهردار شهر کرمان، آماده‌‌سازی پردیسان قائم(عج) برای برگزاری مراسم شهادت سالگرد سردار دل‌ها، نه‌تنها اولویت اول است؛ بلکه باید به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود.

ایرانمنش بر همکاری شهرداری‌های منطقه یک و چهار شهر کرمان برای برخورد با معضل سدمعبر و جمع‌آوری دست‌فروشان نیز تأکید کرد.

او افزود: لازم است در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تمام دست‌فروش‌ها و بلال‌فروش‌های واقع در خیابان منتهی به آتش‌نشانی پردیسان قائم(عج)، جمع‌آوری شوند.

او همچنین همکاری بیشتر و بهتر سازمان مدیرت پسماند شهرداری با شهرداری‌های مناطق درخصوص جمع‌آوری زباله‌ از مبدأ را جهت پاکیزگی و نظافت بهتر شهر در این ایام، لازم برشمرد.

ایرانمنش افزود: همکاری معاونان خدمات شهری مناطق و مسئولان تنظیف با سازمان مدیریت پسماند درخصوص گذاشتن سطل‎های زباله چهارچرخ در بعضی از مناطق، برای جلوگیری از زباله‌ریزی توسط شهروندان، ضروری است.

ایرانمنش جلوگیری از ورود دست‌فروشان و تجمع آن‌ها در معابر با همکاری شهرداری‌های مناطق با واحد اجراییات را نیز از اقدامات لازم برای شهر کرمان اعلام کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: همکاری و هماهنگی لازم با سازمان آتش‌نشانی برای در نظر گرفتن ایستگاه سیار نیز ضروری است.

در این نشست، یدالله علیزاده، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، همکاری مناطق پنج‌گانه در بهسازی ورودی‌های شهر، ساماندهی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی تا قبل از مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها و استقبال از نوروز را خواستار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.