۴۱۰ دستگاه اتوبوس برای حمل ویلچر، مناسب و جهت استفاده معلولین دسترس‌پذیر شده اند و در نقاط مختلف مشهد در حال ارائه خدمت هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی شهسوار سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: عمده این اتوبوس‌ها درمناسب سازی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس برای معلولان در مشهد مسیر‌های محوری مانند خطوط منتهی به حرم مطهر و سایر مسیر‌های شریانی سطح شهر فعالیت می‌کنند.

او افزود: در روز جهانی معلولان در مراسمی، ۴دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد آلایندگی یورو۵ و مناسب برای استفاده توان یابان به بهره برداری رسید.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: آموزش‌های لازم به تمامی راهبران ناوگان در خصوص نحوه خدمات رسانی به این عزیزان نیز داده شده است.

شهسوار بیان کرد: تمامی پایانه‌های متمرکز سازمان و بخش عمده ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر برای معلولان مناسب سازی و تعداد ۶۵ ایستگاه پر مسافر در سطح شهر نیز به دستگاه‌های شارژ خودکار من کارت مجهز و این دستگاه‌ها در کوتاه‌ترین ارتفاع ممکن با قابلیت دسترسی معلولان نصب شده است.

او تصریح کرد: راه اندازی سیستم اعلام صوتی نام ایستگاه‌ها داخل ناوگان و ارائه خدمات هوشمند برای استفاده توان یابان از خدمات حمل و نقل عمومی در نرم افزار نقشه همراه مشهد و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۸ از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام// ر. ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.