فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف ۲۰ فقره انواع سرقت در اجرای طرح پاکسازی در شهر گلسار این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ  علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: ماموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر گلسار این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، گفت: در این طرح، ۸ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۱۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

او، کشف ۱۱ دستگاه دوچرخه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر، کشف یک هزار و ۸۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۱۸۸ میلیون ریال و دستگیری یک نفر و کشف یک هزار و ۶۲۴ عدد قرص غیر مجاز به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر و دستگیری ۳ نفر و کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح بیان کرد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.