فرمانده انتظامی شهرستان کرج از تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تا پاکسازی کامل محلات جرم خیز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: به منظور ارتقاء ضریب احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد جدی با سارقان و مخلان امنیت شهر، اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان  قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در اخرین طرحی که توسط پلیس کرج  طی ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۶ سارق حرفه‌ای شده اند که تاکنون نامبرگان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

قاسم پور با اشاره به کشف ۴ خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: همچنین در این طرح ۴۶ خودرو پلاک مخدوش و ۷۱ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک توقیف شدند.

او از جمع اوری ۳۹ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر خبر داد و افزود: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز باز پروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تا پاکسازی کامل محلات جرم خیز ادامه خواهد داشت، از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، در حفظ امنیت شهر یاری گر پلیس باشدند.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.