هماهنگ‌کننده تیم پیوند عضو چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن خانم ۳۸ ساله و مرد ۴۵ ساله که دچارمرگ مغزی شده بودند به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، زهرا سیاح مسئول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای دو بیمار مرگ مغزی در بیمارستان کاشانی شهرکرد جداسازی و برای اهدا به بیماران نیازمند ارسال شد.

او افزود: اعضای خانم مرضیه سلیمی بنی ۳۸ ساله که به‌علت تشنج دچار مرگ مغزی شده بود، جداسازی و برای اهدا به بیماران نیازمند به شیراز ارسال شد.


بیشتر بخوانید


سیاح اضافه کرد: همچنین اعضای علی‌محمد حسین‌پور ۴۵ ساله اهل لردگان نیز که بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود پس از رضایت خانواده جداسازی شد.

او ادامه داد: در ایام شیوع کرونا و به‌علت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان کاشانی عمل پیوند اعضا در این بیمارستان انجام نمی‌شود و اعضا جهت پیوند به تهران و شیراز ارسال می‌شود، اما درصدد هستیم با کمتر شدن آمار ابتلا این بخش را مجدد راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
منم دلم از این مرگ ها میخواد از این مرگ هایی که همه اعضای بدنم رو اهدا کنند کاش چنین مرگ با سعادت نصیب من هم بشه کاش لایق چنین مرگی باشم...
آخرین اخبار