ورودی شهر گتوند یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان محسوب می‌شود و هر ساله شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،ورودی شهر گتوند، دروازه اصلی شهرستان به‌روی مردم منطقه و رانندگان است که این نقطه یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان محسوب می‌شود و هر ساله شاهد حوادث ناگواری در آن هستیم.

جاده شوشتر – کوشکک – گتوند از جمله راه‌های قدیمی است که مردم هنوز از آن تردد می‌کنند و این جاده به همراه جاده شوشتر – سه‌راهی گتوند از شهر جنت‌مکان عبور می‌کنند.

این موضوع سبب می‌شود نقطه تلاقی بین این دو جاده در جنت‌مکان ایجاد شود که همین مسئله در سال‌های اخیر باعث به‌وجود آمدن حوادث ناگواری در این نقطه شده است.

در واقع ورودی جنت‌مکان دروازه اصلی شهرستان گتوند به‌روی منطقه و رانندگان است و مردم شهرستان و منطقه همه از این نقطه تردد و عبور می‌کنند.

یکی از اهالی شهر جنت‌مکان گفت: ماشین‌هایی که از طرف کوشکک و سه‌راهی در حرکت هستند در این نقطه به‌هم می‌رسند و هیچ جدول یا میدانی وجود ندارد که خودرو‌ها در میدان به مسیر خود ادامه بدهند یا حداقل سرعت‌گیری هم وجود ندارد.

او افزود: پروژه ساخت میدان این نقطه در سال‌های پیش توسط شهرداری در حال انجام بود که به یک باره متوقف و پروژه نیمه تمام رها شد و فقط جدول کاری‌ها انجام شد، مردم جنت‌مکان که در این جاده عزیزانشان را از دست دادند انتظار رسیدگی دارند.

محمود مقامی ئیس شورای اسلامی شهر جنت‌مکان گفت: از سوی ما و شهردار جنت‌مکان تمام نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم جهت احداث میدان ورودی انجام شده است و  به دلیل اینکه از شهردار سابق و پیمانکار‌های گذشته شکایت شده این پروژه فعلا بلاتکلیف مانده و منتظر صادر شدن رای نهایی دادگاه هستیم.

او در ادامه افزود: درحال حاضر شهرداری آمادگی لازم برای اجرای پروژه را دارد.

محسن جلکانی شهردار جنت‌مکان نیز گفت: از طرف دادستانی شهرستان اجازه فعالیت را گرفتیم و کمیسیون برنامه و بودجه شهرستان نیز سه میلیارد و دویست میلیون برای اجرای این پروژه اعتبار تخمین زده است که باید دید برنامه و بودجه استان چه مقدار برای این پروژه اعتبار تخصیص می‌دهد.

او گفت: پیگیری‌های ما ادامه دارد و در روز‌های آتی از سازمان برنامه بودجه استان درخصوص تامین اعتبار پیگیری خواهیم کرد.

در تیرماه سال ۱۳۹۸ اجرای پروژه میدان ورودی جنت‌مکان با اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان کلید خورد و قرار شد طی مدت ۶ ماه پروژه به اتمام برسد، اما تا پایان موعد مقرر نه‌تن‌ها پروژه به اتمام نرسید بلکه پروژه متوقف و پس از مدتی از شهردار سابق نیز شکایت شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.