کارگاه تولید تیرچه ساختمانی برادران سلیمانی در شهرک صنعتی شهرستان باغملک افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سلیمانی مدیر کارگاه تیرچه ساختمانی گفت: کارخانه تولید و مونتاژ تیرچه ساختمانی با بکارگیری ماشین آلات و ابزار روز مطابق استاندارد‌های بین الملی آماده خدمات رسانی به مردم بوده و امید است مسئولین شهرستان با عنایت به سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه محروم، به منظور حمایت از تولید و تشویق پشتیبان ما باشند.

او افزود: افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و اینکه محصول مورد نیاز در صنعت ساختمان با کیفیت هر چه بیشتر و ارزانتر و جلوگیری از اتلاف وقت به دست مصرف کننده برسد، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتیم که در این راستا انجام مونتاژ کامل و بتن ریزی و بارگیری نیز به صورت مکانیزه صورت بگیرد.

سلیمانی بیان داشت: در جهت ایجاد اشتغال به طور مستقیم تعداد ۱۰ نفر نیروی متخصص و کارگر ساده بکار گیری شود و تولید این محصول در شهرستان میتواند گامی موثر در پیشبرد صنعت ساختمان در منطقه باشد.

مدیر این کارگاه تولیدی رتصریح کرد: روش‌های ساخت و مونتاژ و کیفیت کار مورد تایید ریاست سازمان نظام مهندسی و انبوه سازان میباشد که مورد توجه مدیریت و کادر فنی کار خانه قرار گرفت و امید است مسئولین شهرستان با عنایت به سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه محروم به منظور حمایت از تولید و تشویق سرمایه گذاری بیشتر در منطقه از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.