وزیر کشور با تاکید بر اینکه نمی‌توان بازار و مردم را به حال خود رها کرد؛ گفت: باید تصمیمات و اقداماتی اتخاذ شود که در تمامی کالا‌ها ثبات قیمت اعمال شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، گفت: تغییر مداوم قیمت‌ها باعث ناراحتی می‌شود و لذا باید ثبات قیمت در همه کالا‌ها اعمال شود.

وی با اشاره به فشار اقتصادی بدخواهان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: زمانی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم باید یک دستورالعمل شفاف و روشن تهیه شود و اختیارات لازم برای کنترل قمیت‌ها و ثبات بازار به مسئولین استانی و شهرستانی داده می‌شود.

وزیر کشور خواستار فعال شدن ستاد‌های استانی و شهرستانی برای نظارت بر قیمت‌ها شد و گفت: فعالیت بخش خصوصی همواره برای ما مهم است، اما باید در این شرایط حواسشان به مردم هم باشد.

وی با انتقاد از برخی سوء استفاده و دلال بازی‌ها در بازار، گفت: قابل قبول نیست که شاهد مستمر تغییر قیمت‌ها باشیم و نباید مردم احساس کنند که فضا رها شده است.

وی از اعضای ستاد خواست: در بحث قیمت گذاری سرمنشا‌ها را مورد توجه قرار دهند و هم بحث قیمت و هم حجم کالا‌ها را کنترل کنند.

در پایان این جلسه چند مصوبه برای ثبات و تنظیم بازار مورد تصویب قرار گرفت که مهم‌ترین آن فعال شدن ستاد‌های استانی و شهرستانی به ریاست استانداران و فرمانداران و اعطای اختیارات لازم به این ستاد و همچنین قیمت گذاری اقلام بیشتری از کالا‌هایی که بر زندگی مردم تاثیرات مستمر و مداوم دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
این چه تنظیم بازاری که ما نمبینیم هر روز گرونی گرونی برنج هندی شد ۲۷۰هزار ت
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۷:۵۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اصن هر چی جلسه تشکیل میدید قیمت میره بالا جلسه تشکیل ندید بازهم میره بالا :|
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مگه با دستور قیمت کنترل میشه؟... جذب سرمایه گذار خارجی، بهبود و نوسازی تکنولوژی، بهبود روابط تجاری با کل دنیا و ..... تا تولید افزایش یابد، اشتغال بیشتر شود و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
چراتعزیرات واردعمل نمیشه؟ چرابازارروول کردید به امان خدا؟ کمرمردم داره ازگرونی خوردمیشه.پس کی به دادمردم میرسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
مثلا وزیر دستور میده ای مرغ گران نشو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
قیمت ها رو 500 درصد کاهش بدید بعد ثبات قیمتی ایجاد کنید
آخرین اخبار