معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گروه‌های سیار واکسیناسیون در مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهر‌های استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  گفت: با اجرای طرح واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و به دنبال آن در استان لرستان، خوشبختانه روند مطلوبی به لحاظ سیر نزولی بیماری کرونا حاکم شده است.
وی گفت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده در لرستان، چهار شهرستان وارد وضعیت آبی کرونا شده و ۷ شهرستان دیگر نیز در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت به مراتب بهتر شده است.

وی ادامه داد: بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی، شهرستان‌های کوهدشت، سلسله، دورود و بروجرد در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
معاون استاندار لرستان گفت: علی رغم اقدامات صورت گرفته در فراهم سازی شرایط برای تسهیل در واکسیناسیون، در برخی شهرستان‌ها آمار استقبال از تزریق واکسن قابل قبول نیست و با توجه به اهمیت افزایش سطح ایمنی جامعه در پی واکسیناسیون، لازم است هم استانی‌های محترم در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.
ثمینی تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون دانش آموزان، تاکنون حدود ۹۲ درصد دز اول و ۶۶ درصد دیگر دز دوم را تزریق کرده اند که در جلسه امروز بر ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان، مربیان و معلمان تاکید شد.
وی همچنین گفت : با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۸۴ شهر در کشور وارد وضعیت آبی شده‌اند که از تاثیر مطلوب واکسیناسیون رده‌های سنی مختلف در مهار بیماری حکایت دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.