استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه استان اکنون شرایط خوبی از لحاظ کم شدن مبتلایان به کرونا دارد، به مردم یادآور شد که این شرایط خوب نباید باعث عادی‌انگاری در جامعه شود، زیرا با غفلت و کم‌توجهی امکان ورود به پیک ششم وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در خصوص شیوع سویه جدید کرونا «اومیکرن» در بعضی از کشور‌ها و نگران‌هایی که در این زمینه برای ورود این بیماری جدید در کشور وجود دارد، حرف هایی مطرح شد و راهکار‌های مقابله با آن مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت : معوقات کادر درمان و کارکنان وزارت بهداشت مطرح شد که رئیس جمهوری و اعضا جلسه دستورات لازم را در این زمینه ارائه کردند.

او افزود: با توجه به اینکه بعضی از شهر‌های کشور از لحاظ کرونایی قرمز شدند و یک نوع سویه جدید کرونا در دیگر کشور‌ها وجود دارد لذا ما باید همچنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری پایبند باشیم، زیرا اگر اصول بهداشتی رعایت نشود امکان اینکه گرفتار پیک ششم شویم، وجود دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود پنج مرز رسمی در استان افزود: امکان دارد که سویه جدید کرونا اومکیرن از طریق مرز‌ها وارد کشور شود لذا باید علاوه بر کنترل بیشتر مرزها، مردم همچون گذشته نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند تا وارد پیک ششم کرونا نشویم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.