سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شناسایی ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در ۲۴ گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با از دست رفتن ۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

او فزود: در مجموع با ۵۵ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۹ هزار و ۵۷۴ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲ مورد رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۴۵ مورد بود که ۵۴ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۸ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۴۴، بهار یک هزار و ۵۶۷، تویسرکان یک هزار و ۵۸۱، رزن یک هزار و ۲۳۷، درگزین ۴۱۸، فامنین ۴۱۳ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۴۰ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۷۷۷ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۴۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۳ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۷۶ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.