پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی امروز با حضور جمعی از هنرمندان عرصه نمایش، رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از هنر تئاتر به عنوان هنر گفتگو یاد کرد وگفت : این هنر زمانی مخاطبان خود را می‌یابد که به بیان مشکلات مردم و ارائه راهکار برای آن بپردازد.

او گفت : هنر تئاتر از ظرفیت خوبی برای بیان مشکلات جامعه و ارائه راهکار‌های آن برخوردار است و اگر تئاتر ما به این سمت و سو حرکت کند قطعا ارتباط موثر خود را با مخاطبان پیدا می‌کند و طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد.

فاضلی افزود: هنر تئاتر می‌تواند به گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی کرده و جامعه را به سمت بهبود وضعیت و رفع مشکلات پیش ببرد.

او با اشاره به حضور هنرمندان تئاتر در اجرا و پیشبرد برنامه‌های این حوزه افزود: خوشبختانه حوزه تئاتر استان دست کسانی است که خودشان در این زمینه دغدغه مندند و خودشان از پیشکسوتان و هنرمندان این عرصه هستند

مهدی ربانی نژاد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به استقبال هنرمندان عرصه تئاتر از سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: خوشبختانه علی رغم وجود کرونا و مشکلات مالی استقبال گروه‌های تئاتر در این دوره افزایش یافته است.

او از ارسال ۳۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶ اثر پس از بازبینی تاییدیه اجرای عمومی گرفتند.

ربانی نژاد افزود: در نهایت هیات انتخاب اثر از این تعداد ۱۰ اثر را برای راهیابی به بخش نهایی جشنواره انتخاب کردند.

او با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۹ آذر در تالار انتظار برگزار می‌شود.

ربانی نژاد گفت: در مدت برگزاری جشنواره صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ به جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره اختصاص داده شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز شاهد رونمایی از پوستر این جشنواره خواهیم بود و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مخاطبان جشنواره پرشور و حرارتی را شاهد باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.