افزایش ظرفیت پذیرش در سینما‌های کرمانشاه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : بر اساس تصمیم ستاد کرونا و موافقت وزارت بهداشت و همزمان با سراسر کشور، ظرفیت پذیرش در سینما‌های کرمانشاه به ۷۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : از امروز سینما‌های کرمانشاه با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی با ظرفیت ۷۰ درصدی پذیرای همشهریان هنردوست خواهند بود.

او گفت : هم اکنون پرواز هواپیماها، اتوبوس‌های مسافربری برون شهری و رستوران‌ها از ۱۰۰ درصد ظرفیت هایشان استفاده می‌کنند و با توجه به آمار جهانی کرونا در سینما‌ها که خطر کمتر انتقال در این محیط کمتر از یک درصد است، طبیعی است ظرفیت پذیرش در این اماکن نیز افزایش پیدا کند.

کنجوری به راه اندازی سینما بیستون واقع در هتل بین المللی پارسیان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این سینما از هفته گذشته کار خود را با اکران فیلم گشت ارشاد ۳ آغاز کرده و طی روز‌های آینده بصورت رسمی افتتاح خواهد شد. 

او افزود: در حال حاضر فیلم‌های «قهرمان، آتابای، گشت ارشاد ۳، منصور، دینامیت، شهرگربه ها» در سالن‌های سینما‌های کرمانشاه اکران می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.gisheh ۷.ir مراجعه کنند.

کنجوری گفت: بدیهی است سینما‌ها تابع دستورالعمل بهداشتی ستاد مقابله با کرونا خواهند بود و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود به این مصوبه پایبند خواهند بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.