اکران فیلم‌های مستند و داستانی حوزه انقلاب اسلامی، یکی از اتفاقات خوبی است که با همراهی حوزه هنری و اوقاف و امور خیریه استان در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین در حال اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اکران فیلم «منصور» در ۱۲ بقعه و مسجد در سطح استان اجرا می‌شود که افتتاحیه این مراسم امروز از امامزاده حسین (ع) آغاز می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی افزود: یکی دیگر از تولیدات حوزه هنری با عنوان «همسایه آقا» که به صورت نمایش صحنه‌ای «تئاتر» می‌باشد نیز به زودی در اماکن مذهبی برگزار خواهد شد.

محمدرضا امامقلی مدیرکل حوزه هنری استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت مذهبی و فرهنگی امامزاده ها و اماکن مذهبی، باید این اماکن به قطب فرهنگی تبدیل شوند و اوقاف استان در تلاش برای ایجاد این فضاست.

امامقلی با اشاره به ظرفیت جوانان در اجرای برنامه های فرهنگی و تولید محتوا گفت: نوجوانان و جوانان می توانند با استفاده از ظرفیت خود، نقش مهمی در تولیدات محتوای انقلابی و فرهنگی داشته باشند و حوزه هنری استان قزوین از این ظرفیت استقبال می کند.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین گفت: توجه و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: توسعه برنامه های فرهنگی به ویژه در اماکن مذهبی، موجب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی شده و توجه و تلاش برای توسعه فعالیت‌های دینی و مذهبی از ضروریات جامعه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.