رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت:با انعقاد تفاهم‌نامه میان حوزه هنری و سپاه فضای اکران فیلم گسترش یافته و زمینه افتتاح دفتر هنر مردمی انقلاب اسلامی فراهم خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: حوزه هنری و بسیج و سپاه تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر هنرگردانی امضا می‌کنند که این تفاهم‌نامه می‌تواند منجر به گسترش فضای اکران فیلم شود و زمینه افتتاح دفتر هنر مردمی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین فراهم خواهد شد.

امامقلی افزود: هم اکنون ما در حوزه تولید و توزیع به خوبی در حال پیشروی هستیم، اما در حوزه ترویج باید به صورت جدی فعالیت کنیم، به این طریق که کوچه به کوچه، محله به محله و خانه به خانه کار کنیم و هنر انقلاب را در دل مساجد، محله‌ها و خانه‌ها ببریم تا آثار هنری تبدیل به جریان هنری و در نهایت تبدیل به گفتمان هنری شود.

او اضافه کرد: هم اکنون شبکه‌ای مورد وثوق‌تر از شبکه بسیج برای این کار نیست و ما می‌توانیم خون تازه‌ای در رگ‌های این شبکه تزریق کنیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: این تفاهم‌نامه منشأ اتفاقات خوبی در قزوین می‌شود و پیش‌بینی ما نیز رشد و توسعه حرکتی است که امروز آغاز شده است.

حمزه برین معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به این موضوع که اگر هنر به توان مردمی گره بخورد ماندگار و اثرگذار می‌شود، تصریح کرد: در برهه‌های مختلف انقلاب هر جا مردم به میدان آمدند، مأموریت‌ها به درستی انجام شده است و هنر متعالی و انسان‌ساز می‌تواند در رسیدن انقلاب به اهداف والایش نقش‌آفرین باشد.

برین افزود: باید آغوش دفتر هنر مردمی را به‌قدری وسیع کنیم تا هر کسی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارد، امکان نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری را داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار