رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از شناسایی ۱۴۷ نقطه حادثه خیز در سطح محور‌های استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی نقاط خیز در سطح محور‌های استان، گفت : با بررسی‌های صورت گرفته در مجموع ۱۴۷ نقطه حادثه خیز در سطح محور‌های استان شناسایی شده است.

او گفت : این نقاط در سطح تمام محور‌های استان شامل محور‌های بزرگراهی، اصلی، محور‌های فرعی و روستایی پراکنده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از نقاط با اقدامات زودبازده اصلاح شده اند افزود: هم اکنون ۶۶ نقطه با همین اقدامات اصلاح شده است.

او افزود: این اقدامات شامل خط کشی، نصب تابلو و علائم، خاکریزی پرتگاه‌ها و دهانه پل‌ها و ... می‌باشد.

دستغیب ادامه داد: اصلاح مابقی نقاط حادثه خیز استان نیازمند اقدامات اساسی است که زمان بر خواهد بود، اما هم اکنون با نصب تابلو و علائم تلاش شده ایمن سازی لازم تا حد امکان در خصوص این نقاط صورت گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آسفالت نکردن در برخی نقاط محور کرمانشاه-کامیاران به عنوان یکی از این نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود: این محور در سه نقطه به طول ۱۷ کیلومتر بصورت دو طرفه، علی رغم انجام زیرسازی آسفالت نشده است.

او افزود: اگر این ۱۷ کیلومتر آسفالت شود این مسیر بصورت بزرگراهی کامل خواهد شد و در کاهش تصادفات رخ به رخ نقش بسیار زیادی خواهد داشت.

دستغیب گفت: هم اکنون ۴۷ درصد تصادفات استان بصورت رخ به رخ است و اگر نقاط حادثه خیز در محور‌های استان رفع شده و عمده راه‌ها به شکل دو طرفه جدا از هم باشد، قطعا آمار تصادفات استان کاهش محسوسی خواهد داشت.

او افزود: هم اکنون محور‌های دو طرفه در محدوده روانسر به کرمانشاه، روانسر به پاوه و کرمانشاه به کوزران بیشترین تصادفات را در سال جاری داشته اند و جداسازی آن‌ها نقش موثری در کاهش تصادفات خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.