تیم بعثت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال در دیداری خانگی به تساوی صفر بر صفر برابر چوکا تالش رضایت داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در پایان این دیدار در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این دیدار بازی خوب و جذابی را برابر حریف تالشی انجام دادیم، حریفی که در حال حاضر در صدر جدول گروه قرار دارد و سه بازی گذشته اش را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

او افزود: تیم ما برابر این حریف قدرتمند بازی خوبی از خود نشان داد و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم، از جمله در دقیقه ۸۶ که یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه ادامه داد: تیم ما در این دیدار کاملا سوار بر بازی بود و حریف را زمین گیر کرده بودیم.

حسنی با اشاره به حضور تماشاگران پرشور کرمانشاهی در استادیوم آزادی، عنوان کرد: تماشاگران هم با تشویق‌های خود کمک کردند تا تیم ما بازی بهتری را در این دیدار انجام دهد.

او با بیان اینکه تیم بعثت در هر بازی روند صعودی را نسبت به بازی قبل دارد، گفت: تیم در آخرین دقایق شروع لیگ بسته شد، بنابراین با گذشت زمان به انسجام خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه بعثت در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای تیمش هم بیان داشت: در حال حاضر داوود نظر محمدی به عنوان مربی، تیم را راهبری می‌کند.

او در ادامه با تایید خبر جدایی کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت بعد از شش سال همراهی این تیم، عنوان کرد: سرپرست جدید تیم انتخاب شده است.

گفتنی است : تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال از مجموع ۴ بازی انجام شده و کسب ۲ مساوی و ۲ باخت با ۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه خود و یک پله مانده به انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فوتبال ، تساوی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.