باخت بعثت کرمانشاه برابر نیروی زمینی تهران

تیم بعثت کرمانشاه در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان در دیداری خانگی برابر تیم نیروی زمینی تهران مغلوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه پس از پایان این بازی در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در این دیدار، اظهار کرد: همانطور که تماشاگران و هواداران حاضر در ورزشگاه دیدند، بازیکنان تیم بعثت در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند.

او به باخت یک بر صفر تیمش برابر حریف تهرانی اشاره کرد و افزود: بازی کاملا در اختیار بازیکنان ما بود و در نیمه اول هم فرصت‌های گلزنی زیادی داشیم که از دست رفت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با انتقاد از عملکرد داوری در این دیدار، اعلام کرد: متاسفانه داور سوت‌های زیادی را به ضرر تیم ما زد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

او سه امتیاز این بازی را حق بازیکنان تیم بعثت دانست و گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته در گلزنی ضعف داشتیم، امسال چهار مهاجم گرفته ایم که متاسفانه کارت دو نفر از آن‌ها برای بازی امروز صادر نشد، درحالی که اگر آن‌ها را در اختیار داشتیم شاید این باخت رقم نمی‌خورد.

حسنی بیان داشت: از آنجایی که تیم بعثت در دقایق نهایی بسته شد، برای همین به زمان نیاز داریم تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند.

او در ادامه به صحبت‌هایی که این روز‌ها درخصوص جدایی سرمربی این تیم مطرح می‌شود نیز واکنش نشان داد و گفت: تیم دسته اولی خیبر خرم آباد خواهان بکارگیری مهرداد خادمی سرمربی تیم بعثت است، درحالی که این سرمربی با تیم ما قرارداد دارد، اما از آنجایی که این باشگاه از استان‌های همسایه است، بزودی در این رابطه مذاکراتی را با هم خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه اعلام کرد: آقای خادمی طی مدت کوتاهی که در تیم بعثت حضور داشته زحمات زیادی برای این تیم کشیده و به خواسته اش برای حضور در تیم شهرش احترام می‌گذاریم و با خیبر خرم‌آباد مذاکراتی انجام می‌دهیم.

گفتنی است :تیم بعثت کرمانشاه در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با یک مساوی و یک باخت و یک امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.