رییس شورای شهر بیدروبه گفت: به مناسب روز جهانی معلولان مراسمی با محوریت توانمند سازی و حمایت از آن‌ها در این شهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عنایت چناری رئیس شورای شهر بیدروبه، گفت: به مناسبت روز جهانی معلولان امروز جمعه ۱۲ آذرماه برای اولین بار در این شهر مراسم بزرگداشتی با محوریت توانمند سازی و حمایت از این قشر برگزار شد.

جهت برگزاری این مراسم فراخوانی در سطح شهر راه اندازی شد که مورد استقبال خیرین و مردم این شهر قرار گرفت و در این جهت مبالغی جمع آوری شد.

به گفته چناری با کمک و پیگیری‌های اداره بهزیستی معلولان نیازمند شناسایی شده و در این مراسم هدایایی از جمله ۴۵ عدد کارت هدیه یک صد هزار تومانی، ۴۰ عدد کیف و بسته‌های آموزشی، ۶۰ جفت کفش، وسایل سرمایشی و گرمایشی و ... متناسب با نیاز‌های این افراد به آن‌ها اهدا شد.

رییس شورای شهر بیدروبه با بیان اینکه ضرورت دارد به معلولان که قشر فراموش شده هستند توجه بیشتری شود، بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی شورا‌های شهر، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این است که فضا‌های عمومی را در جهت استفاده آسان معلولان متناسب سازی کنند تا این دسته از افراد بتوانند بدون هیچ مشکلی در جامعه حضور داشته باشند.

البته همیشه تمام سعی ما بر این بوده است که فضا‌های شهری را به گونه‌ای طراحی کنیم که دسترسی این دسته از افراد به مکان‌های عمومی از جمله پارک ها، کتابخانه ها، ادارات و ... به راحتی امکان پذیر باشد و چنانچه جایی در شهر وجود داشته باشد که این متناسب سازی انجام نشده باشد در کمترین زمان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.