امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در کشور گفت: عمل به قانون و عدالت، برای رفع مسائل مرتبط با کم آبی رعایت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: ملت غیور چهارمحال و بختیاری قدرتمندانه و غیرتمندانه وارد صحنه شدند و ثابت کردند برای دفاع از منافع ملی و استانی ایستاده‌اند.

او افزود: مردم چهارمحال و بختیاری معتقدند مساله آب و مشکلات مرتبط با آن باید براساس قانون مورد رسیدگی قرار گیرد.

فاطمی اضافه کرد: با امید و اعتماد به رییس‌جمهوری، استاندار و تشکیلات کنونی انتظار می رود به نحو مطلوب با در نظر گرفتن حقایق و عدالت، حقوق مردم چهارمحال و بختیاری محقق شود.

او نعمت الهی آب را جزو منابع ملی دانست و یادآور شد: در این زمینه رعایت عدالت، انصاف و قانون حرف نخست را می‌زند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: به‌همین منظور خواسته خود را با شدت بیشتری مطالبه می‌کنیم و امیدواریم عدالت رعایت شود.

فاطمی به سالروز رای مردم ایران به قانون اساسی جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ اشاره و تاکید کرد: مردم کشور در این روز به صحنه آمدند تا به قانون اساسی رای دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد عمل کردن به قانون را نشانه اتحاد، فرهیختگی، فهمیدگی و شعورمندی اعلام و تصریح کرد: احترام به قانون و محترم شمردن آن ضروری است.

او توجه به تمامی قوانین مدنی، روزمره، قضایی و حکومتی را ضروری دانست و یادآور شد: رعایت قانون از بروز هرج و مرج، بی‌نظمی و تعرض جلوگیری می‌کند و باعث برقراری نظم در جامعه می‌شود.

فاطمی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را از بهترین و مترقی‌ترین قوانین دنیا برشمرد و اظهار داشت: رعایت قانون همچنین در ایجاد نظم، رونق تولید، بهبود اقتصاد و ارتقای خدمات‌رسانی تاثیرگذار و نتیجه آن تصاحب بازارهای داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: کم آبی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار