نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهر در طول ۲۱ سال هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان با بیان اینکه این پروژه فرهنگی بعد از ۲۱ سال، هنوز در حال ساخت است، از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن خبر داد.

او افزود: برای تکمیل فاز دوم این پروژه مکاتباتی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است تا در سفر ریاست جمهوری به استان گیلان اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل آن اختصاص یابد.

بهره برداری از فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان تا آذر ۱۴۰۱

محمد هاشمی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این بازدید گفت: فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان در صورت اختصاص اعتبارات لازم تا آذر ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه فاز نخست این مجتمع فرهنگی و هنری ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در اولین سفر ریاست جمهوری به گیلان در قالب تخصیص بودجه به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به این طرح نیز اعتباراتی اختصاص می‌یابد.

پروژه مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان با زیربنای ۵ هزار و ۱۶۵ متر مربع، به ۲ فاز تقسیم بندی شده است و در فاز یک تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد رسیده و کل پروژه نیز ۴۱ درصد پیشرفت داشته است.

فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان سالن همایش ۵۰۳ نفره و فاز ۲ شامل ۲ سالن ۲۵۰ و ۱۲۰ نفره؛ ۲ پلاتو، گالری و یک سالن سینمایی ۸۰ نفره است.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.