پویش شعر بهار نارنج به همت بسیج هنرمندان استان فارس با هدف شناسایی استعداد‌های جوان و کمتر شناخته شده شاعر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دانیال بهادرانی دبیر پویش شعر بهارنارنج گفت: این پویش به همت بسیج هنرمندان فارس و به صورت استانی ویژه شاعران استان فارسی برگزار می‌شود.

او، هدف از برگزاری این پویش را شناسایی استعداد‌های جوان و کمتر شناخته شده استان، ترویج شعر و ادبیات پایداری، تعیق فرهنگ مقاومت و ایثار، جمع آوری آثار هنری نوظهور و پیشکسوت در حوزه‌های ادبیات و تلاش برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) وقطب ادبیات و شعر ایران اسلامی عنوان کرد.

بهادرانی همچنین عنوان کرد: این پویش در یک بخش آزاد و یک بخش ویژه با پنج عنوان موضوعی برگزار خواهد شد که در بخش آزاد شاعران می‌توانند اشعار خود را در موضوعات مختلف ارسال کنند و در بخش ویژه پنج موضوع ایثار، شیراز سومین حرم اهل بیت، شاهچراغ (ع) امین ولایت، هنر و رسالت هنرمند، انتظار و ظهور در آینه شعر و و نهج البلاغه موضوعات پیش‌بینی شده است.

او بیان کرد: شاعران علاقمند استان فارسی برای شرکت در این پویش تنها کافی است اشعار خود را بدون هیچ محدودیت سنی و محدودیت در تعداد اشعار ارسالی از طریق شماره واتس آپ ۰۹۰۱۶۶۹۱۹۱۵ و حداکثر تا ۱۹ آذرماه امسال به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

بهادرانی اظهار کرد: در پایان مهلت دریافت آثار این پویش آثار به صورت کد گذاری شده در اختیار داوران ملی قرار داده خواهد شد و در پایان داوری ضمن برگزاری اختتامیه پویش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گفته بهادرانی اختتامیه این همایش پایان آذرماه و با حضور شاعران کشوری و استانی و همچنین برگزیدگان این پویش در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار