آیین نماز جمعه فردا ۱۲ آذر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه پایگاه‌های استان کرمان اقامه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس منحوس کرونا و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، آیین نماز جمعه فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۰ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه پایگاه‌های نماز جمعه استان  کرمان برگزار می‌شود.

این فریضه الهی در کرمان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان  اقامه می‌شود.

امیر دریاداردوم امیدعلی سلطانی نژاد، فرمانده اسبق تیپ تفنگداران دریایی امام حسین (ع) بندرعباس و مشاور عالی فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر کرمان خواهد بود.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از تمامی نمازگزاران جمعه خواسته شده است: ماسک، مهر، سجاده و کیسه نایلونی یک بار مصرف به همراه داشته باشند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  از وسایل شخصی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار