مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تسهیلات ۱۰۰تا۲۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی تاکسی‌های فرسوده مشهد اعطا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تسهیلات ۱۰۰تا۲۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی تاکسی‌های فرسوده در این شهر اعطا می‌شود و با توجه به پیگیری‌های شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهراعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد، تسهیلات بانکی برای بازسازی تاکسی‌های فرسوده در نظر گرفته شده است.

او گفت: برای بازسازی تاکسی‌های مدل‌های ۹۱تا۹۶ تسهیلات بانکی حداقل به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر مبلغ ۲۰۰میلیون ریال با پازپرداخت حداکثر ۳۶ماهه و کارمزد ۱۸درصد اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برای کمک به تاکسیرانان در بازسازی خودرو‌های فرسوده ۱۴درصد از کارمزد تسهیلات بانکی را سازمان تاکسیرانی و چهار درصد دیگر آن را تاکسیرانان به بانک پرداخت خواهند کرد.

محبی گفت: برای دریافت وام مذکور، مالک تاکسی باید دارای پروانه‌های تاکسیرانی و بهره برداری معتبر بوده و فاقد بدهی معوقه به سازمان و شرکت‌های مدیریت خطوط، شبکه بیسیم و همچنین فاقد چک برگشتی و اقساط معوقه باشد.

 

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: تاکسیرانی ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.