نیرو برای سال ۲۰۲۳ کاملاً جدید است و ظاهری الهام گرفته از کانسپت HabaNiro از سال ۲۰۱۹ دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،کمپانی کیاموتورز از مدل جدید خود یعنی کیانیرو ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. طراحی این خودرو از مدل هابانیرو و مقداری از مدل اسپورتیج الهام گرفته شده است. اگرچه در مورد مشخصات پیشرانه‌های نیرو جدید مطمئن نیستیم، اما می‌دانیم که هر دو مدل هیبریدی و پلاگین هیبریدی ارائه خواهند شد. دومی احتمالاً برد فقط الکتریکی بین 32 تا 40 کیلومتر در هر بار شارژ خواهد داشت.

کابین که با مواد پایدار پوشانده شده است، با استایل بیرونی برون گرا مطابقت دارد و برای مدلی که یکی از مدل‌های پایه کیا خواهد بود، نسبتاً مجلل به نظر می‌رسد. حالت رانندگی جدید «Greenzone» استاندارد خواهد بود و از داده‌های ناوبری برای تغییر خودکار نیرو به حالت EV هنگام رانندگی در محله‌ها، نزدیک مدارس و بیمارستان‌ها و مکان‌هایی که مکرر بازدید می‌شوند مانند دفتر راننده یا خانه استفاده می‌کند.

نیرو برای سال ۲۰۲۳ کاملاً جدید است و ظاهری الهام گرفته از کانسپت HabaNiro از سال ۲۰۱۹ دارد. ما انتظار داریم تا پایان سال ۲۰۲۲ شاهد حضور نیرو جدید در نمایشگاه‌های کیا باشیم.

کیا نیرو 2023
 

جزئیات قیمت و ویژگی‌های نیرو جدید هنوز منتشر نشده است، اما انتظار داریم که آن را در سبک‌های مختلف با طیف وسیعی از بودجه‌ها ارائه شود. کیا اشاره کرده است که پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی و همچنین مدل فول EV عرضه خواهد شد.

کیا نیرو 2023
 

طراحی داخلی حس مدرن تری را در داخل Niro جدید ایجاد می‌کند. کیا از مواد بازیافتی و الیاف طبیعی مانند برگ‌های اکالیپتوس برای سرپوش و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کرده است.

کیا نیرو 2023
 

انتظار می‌رود فضای سرنشینان تقریباً مشابه نیرو خروجی باشد، به این معنی که جادارترین شاسی بلند موجود در بازار نیست، اما باید فضایی برای چهار بزرگسال و فضای باری به اندازه کافی بزرگ  ارائه دهد. روشنایی داخلی محیطی، امکانات لمسی مجلل ایجاد می‌کند و یک دسته دنده چرخشی جایگزین انتخابگر دنده سبک اهرمی موجود در مدل فعلی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار