معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:در حال حاضر شاهد بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی زنجان هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بااشاره به اینکه  در حال حاضر شاهد بارش برف در مسیر نیک پی به ماهنشان هستیم، گفت: طبق گزارشات رسیده از اداره کل هواشناسی زنجان این بارندگی ها تا اواخر وقت امشب ادامه خواهد داشت.

او افزود: علاوه بر بارش برف، مه غلیظ نیز دید رانندگان را در مسیر نیک پی به ماهنشان کاهش داده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ساعات اولیه صبح امروز بارش باران در تمام محورهای مواصلاتی زنجان آغاز شده ئ همچنان ادامه دارد.

یوسفی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه های کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از محورهای مواصلاتی زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از رانندگان خواست تا با توجه به  وضعیت جوی نامناسب حاکم بر جاده های استان زنجان از انجام هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کرده و درصورت لزوم حتما از چراغ مه شکن استفاده کرده و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.