معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برف و کولاک موجب مسدود شدن جاده زنجان_دندی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف همراه با کولاک در آزادراه‌های زنجان_ قزوین، زنجان _ تبریز، زنجان _ میانه، زنجان _ خرمدره _ابهر هستیم.

او بااشاره به اینکه راهداران در تلاش برای بازگشایی جاده زنجان به دندی و دندی به تخت سلیمان هستند،افزود: راهداران این مسیر‌ها را نمکپاشی کرده اند و تردد به صورت عادی و روان جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری استان زنجان ادامه داد: تردد در جاده‌های زنجان_طارم و زنجان _ تهم _ چورزق با زنجیر چرخ امکانپذیر است چرا که بارش برف سنگین همراه با کولاک در این مسیر‌های کوهستانی هم اکنون جریان دارد.

یوسفی از رانندگان خواست تا از انجام هرگونه سفر غیرضروری در جاده‌های استان زنجان خودداری کنند.

او افزود: همه رانندگان بایستی تجهیزات زمستانی و مواد غذایی کنسروی به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اکیپ های راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور همراه با ماشین آلات سبک و سنگین به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان زنجان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان بایستی با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.