فرماندار اصفهان گفت: هیچگونه درخواستی برای اخذ مجوز تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در هفته‌های گذشته بواسطه مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت آمیز طی شد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: خود کشاورزان که پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می‌خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

وی افزود: کشاورزان با مسئولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسئولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است.

احمدی ادامه داد: همان طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچگونه تجمعی ندارند و برای هیچ گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

محمدعلی احمدی خاطرنشان کرد: از این جهت تجمعی برای روز‌های آتی برگزار نخواهد شد؛ کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند.

فرماندار اصفهان گفت: هیچگونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار