نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان، شورای میراب‌ها و آببران در بیانیه‌ای اعلام کردند که هیچگونه فراخوانی برای تجمع در روز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ نداده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان، شورای میراب‌ها و آببران در بیانیه‌ای از مردم و کشاورزان خواستند که به فراخوان‌های بی اعتبار و اخبار منتشر شده نامطمئن در فضای مجازی توجه نکنند تا بتوان در فضایی آرام و به دور از تنش اجرای بند‌های توافقنامه پیگیری شود.

از مقامات محترم اجرایی، امنیتی و قضایی نیز تقاضا می‌شود که همچنان با رأفت اسلامی به پیش بروند تا بتوان امورات را به پیش برد و موجبات خوشحالی مردم فهیم استان را فراهم کرد.

مجددا به استحضار همگان می‌رسانیم که بر اساس توافقنامه اولیه امضا شده فیمابین استاندار محترم و صنف کشاورزی اجرای قوانین و مصوبات مربوط به احیای دائمی زاینده رود، حقابه‌های محیط زیست و تالاب گاوخونی و کشاورزان پیگیری می‌شود و مقرر شده است که کمیته‌ای چهارجانبه در بازه زمانی سه ماهه اجرای مصوبات در داخل استان و سایر استان‌های حوضه و سطح ملی را پیگیری کند و هر ۱۵ روز یکبار گزارش اقدامات صورت گرفته را به استحضار مردم برسد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناصر
۱۴:۲۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بهرحال ایشون ازترس خودشون وجایگاهشون همه چیز را نفی میکند حتی مردبودن خودش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
واویلا
آخرین اخبار