شرکت سامسونگ پس از سال‌ها وارد بازار فروش اسپیکر‌ها می‌شود

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ اولین اسپیکر خود را به طور محدود عرضه کرد اما قرار است اسپیکر گلکسی هوم مینی ۲ سامسونگ به طور گسترده‌تر عرضه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از digitaltrends، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اسپیکر هوشمند Galaxy Home Mini خود است. انتظار می‌رود گلکسی هوم مینی ۲ به روز شده جانشین گلکسی هوم مینی باشد که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و مدت کوتاهی پس از رونمایی تنها شاهد عرضه محدود آن بودیم.

شایعات حاکی از آن است که نسل بعدی گلکسی هوم مینی دارای نمایشگری خواهد بود که این محصول را از بلندگو‌ها دور می‌کند و احتمالاً آن را به یک نمایشگر هوشمند یا دستگاه ارتباطی مانند آمازون echo show تبدیل می‌کند. جزئیات در مورد طراحی Galaxy Mini ۲ بسیار اندک است، اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند شبیه Galaxy Mini موجود یا احتمالاً حتی Google Home Hub باشد. پیش بینی شده است که این دستگاه با شماره مدل SM-V۳۲۰ راه اندازی شود.

اسپیکر سامسونگ

عرضه بلندگوی هوشمند سامسونگ مدت زیادی است که در راه است. این شرکت کره جنوبی اولین اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را در سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد، اما این دستگاه هرگز وارد بازار نشد. این شرکت گلکسی هوم مینی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد اما این دستگاه را تنها در کشور کره جنوبی عرضه کرد. سامسونگ تعداد محدودی از این بلندگو‌های کوچک را برای اهداف آزمایشی در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.

به طور گسترده اعتقاد بر این بود که شرکت سامسونگ از بازخورد این آزمایش برای تولید یک محصول خرده فروشی تجاری مناسب‌تر برای نیاز‌های مشتریان استفاده می‌کند. ما هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ کی و کجا اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی ۲ خود را معرفی خواهد کرد. شایعات همچنین حاکی از آن است که گلکسی هوم مینی ۲ تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد، اما در تعداد بیشتری نسبت به هوم مینی اصلی. اگرچه احتمال کمتری دارد، اما این شرکت همچنین می‌تواند به دنبال عرضه جهانی محصولی باشد که با Google Nest و Apple HomePod mini رقابت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار