رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم هیات کاراته این شهرستان در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی با کسب ۴۲ مدال رنگارنگ به مقام دوم استانی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: مسابقات کاراتە سبک شین کیوکوشین با حضور ۲۲۰ ورزشکار از شهر‌های مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت و میاندوآب به میزبانی شهرستان بوکان برگزار شد.

مصطفی پور افزود: در این مسابقات تیم هیات کاراته مهاباد با کسب ۱۷ مدال طلا، هفت مدال نقره و ۱۸ مدال برنز در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: در همین مسابقات تیم هیات کاراته بوکان به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های کارانه سردشت و پیرانشهر به طور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

مصطفی پور گفت: در این دوره از رقابت‌ها "جمال ابوبکری" و "کمال صادقی" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست تیم کاراته مهاباد همراهی کردند و ۶ نفر از داوران برتر مهاباد هم قضاوت بخشی از مسابقات را بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: با بهبود شرایط مقابله با کرونا و تزریق واکسن ورزشکاران طی سال جاری مسابقات رزمی به صورت حضوری و با ارایه مدرک واکسیناسیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.