مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک گفت: امروز معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهمراه مدیران و کارشناسان مربوطه از ستاد شبکه بازدیدی بعمل آوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک گفت: امروز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۰ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهمراه مدیران ستادی و کارشناسان مربوطه از ستاد شبکه، بیمارستان شهید طباطبایی و کارخانجات تولیدی بازدید و پایش بعمل آوردند.

او افزود: خلاصه‌ای از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک در زمینه دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی و چگونگی تأمین و توزیع آن‌ها ارائه شد.

جاودان زاده همچنین مشکلاتی از جمله نحوه تعامل شعب داروخانه‌های طرف قرارداد این شبکه با بیمه تامین اجتماعی و الزام داروخانه‌ها به اطلاع رسانی مناسب از قیمت دارو‌های عرضه شده به مراجعه کنندگان را بیان و خواستار ارائه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه شد.

پایش کارخانجات و بازدیداز از شبکه بهداشت و درمان باغملک

 برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ضمن تقدیر از زحمات مسئولین و کارکنان حوزه سلامت شهرستان، هدف از این بازدید‌ها را ارائه راهکار‌های لازم جهت رفع مشکلات تامین و توزیع دارو و ملزومات مصرفی پزشکی اعلام کرد.

پایش کارخانجات و بازدیداز از شبکه بهداشت و درمان باغملک

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپو، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و دارو از داروخانه‌های بخش خصوصی سطح شهر، انبار دارویی بیمارستان، چیدمان دارو‌ها و قفسه بندی‌ها موجود در انبار، قیمت گذاری دارو و ملزومات در سیستم اچ آی اس، واحد غذا و داروی ستاد شبکه، چگونگی راه اندازی داروخانه بخش‌های بستری بیمارستان و فرآیند‌های موجود بازدید به عمل آوردند. 

پایش کارخانجات و بازدیداز از شبکه بهداشت و درمان باغملک

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.