رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بعد از انجام واکسیناسیون کرونا، روز‌های متمادی کمتر از ۱۰ نفر مورد بستری داریم و مرگ و میر به شدت کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه اثر واکسیناسیون کرونا به وضوح در میزان کاهش بیماری مشاهده می‌شود، گفت: بعد از انجام واکسیناسیون کرونا و واکسینه شدن مردم، روز‌های متمادی کمتر از ۱۰ نفر مورد بستری داریم، مرگ و میر به شدت کاهش یافته است و روند بستری نیز کاهشی شده است.

او در خصوص نگرانی مردم از برخی واکسن‌ها افزود: همه واکسن‌ها تاییدیه وزارت بهداشت دارند و در پایگاه و مراکز تجمیعی شوشتر موجود هستند.

کلانتر از همه شهروندان شوشتری خواست تا برای دریافت واکسن کرونا چه دُز اول و چه دُز دوم اقدام کنند چرا که تنها راه نجات  از این بیماری واکسیناسیون است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان  اظهار داشت: از تلاش شبانه روزی همه همکاران و نیرو‌های بهداشت که در روز‌های کاری و تعطیل در شهرستان و روستا‌ها در مراکز و پایگاه‌های تجمیعی  تزریق واکسن حضور داشته و مردم را در برابر این بیماری ایمن کرده اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.